Varför är det så sjukt kul?

Varför är det så sjukt kul att jävlas med folk som har däckat? Jag skulle utan tvekan kunna skippa utgång när man har förfestat och en polare har fått i sig alldeles för mycket och du själv är precis lagom för att kunna ha grymt kul åt det. Bara hålla på med massa sjuka idéer i 4 timmar när man har en polare som har däckat i ett rum och är så pass borta att han inte vaknar av att man:

1. Rakar av hår
2. Häller olika saker på honom. 
3. Lägger en kondom fylld med "blod" bredvid honom för en härlig upptäckt dagen efter. 
4. Skrattar konstant.
5. Begraver honom i böcker som läggs över hela honom förutom ansiktet så han ska få lite luft, man vill ju inte vara elak.

Det var nämligen en god vän som lyckades få i sig en hel del, vi var först hemma hos honom och förfestade, därefter drog vi på en husfest men han bara försvann, och vi gick tillbaka hem till honom för att se vart han tog vägen, han öppnar dörren helt naken, täcker dock sina private parts som att han står i muren innan en frispark i fotboll.

"Vad fan håller du på med?" frågar vi.

Hans ögon är inte riktigt med, han vinglar lite. "Jag mår illa." säger han och drar sedan en mästarspya rakt framför sig på sin egen matta. Sedan tittar han upp, "Jag måste sova." och sedan faller han i sin säng och tvärdäckar.

Då har man inget val, man måste jävlas. No matter the consequenses. =D

Det roligaste är när han ringer dagen efter och har hittat den blodiga kondomen och är livrädd: "VAD FAN GJORDE JAG IGÅR?!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0