Reklamer

Om det är något som stör mig fruktansvärt mycket är det riktigt värdelösa reklamer.

Just nu är det högsäsong känns det som, ska plocka fram två exempel som får mig att vilja göra... dåliga saker mot min TV. Inte för att det är min TV's fel att det görs dåliga reklamer men jag kommer inte riktigt åt de som har gjort dessa värdelösa reklamer.

Till att börja med har vi reklamen som börjar i Blair Witch Project anda, en tjej som berättar hur de skulle ut på något äventyr, musiken börjar lågt men pumpas sedan upp när deras helvetesresa tar fart.

"Jag hörde Lasse ropa, FORTSÄTT UTAN MIG" berättar hon och så ser man en liten tjockis rulla ner för en backe som lutar ungefär lika mycket som ett fartgupp vanligtvis gör. Regnet öser ner.

Första gången jag såg detta tänkte jag, shit, det här måste vara den sämsta filmtrailern jag sett i hela mitt liv.

"Janne gav upp på natten" säger hon med skrämd återberättande röst, så ser man hur Janne faller ihop som en sopa.

BUHUHUH "JAG VAR SÅ RÄDD" lipar hon, plötsligt såg hon ett ljus, den fanns på riktigt!

NET ON NET LAGERLOKALER - LITE SÄMRE PLATSER - BÄTTRE PRISER

...........

Den som kom på den här reklamen och samtidigt fick betalt borde fan ha medalj för att göra sitt jobb fruktansvärt dåligt och samtidigt tjäna pengar.
Han har väl förhoppningsvis inget jobb kvar nu iofs. Det måste vara fler än jag som hatar den här reklamen? Eller vill dom att man ska hata reklamen? Det gör inte att jag tycker om Net On Net så då har dom misslyckats ganska fatalt.

Nästa inlägg ska jag presentera en annan reklam som stör mig något oerhört. Misslyckandet jag berättade om här ovanför är otroligt löjlig men nästa är fan ännu värre och då är det illa.


Kommentarer
Postat av: Carin

Mmm jag veeet! Alltså jag kollar inte på tv mer än nödvändigt pga dessa jävla reklamer!

Underlivsreklamerna tar ju fan priset! =)



Jag älskar kladdkaka=)

2008-08-18 @ 19:16:45
URL: http://carinforsen.blogg.se/
Postat av: Olle

Den reklamen är verkligen totalt värdelös!!

En annan jättedålig reklam är de där Vanish-reklamerna. Herregud säger jag bara...

2008-08-18 @ 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0